فرش و دکوراسیون

بهترین مدل فرش آبرنگی

فرش آبرنگی کد 100407

در کشورما فرش همواره از اصلی ترین و مهم ترین بخش های هر خانه یاد می شود که ما به آن توجه ویژه ای داریم. شاید بگوییم علت توجه ما نسبت به فرش ، این است که ایرانیان از زمان های قدیم و کهن در هنر بافندگی فرش نقش مهمی داشته اند و در این زمینه صاحب سبک بوده اند. به همین جهت ما به فرش اهمیت زیادی می دهیم و در هنر آن از جایگاه ویژه ای برخوردار هستیم.

لازم به ذکر است که ایرانیان امروزه نیز جزء بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان در جهان هستند که هر سال سرمایه بسیار زیادی از این طریق وارد کشورمان می شود. فرش باعث شده قوی تر شدن اقتصاد ما نیز شده است.

فرش ها بر اساس نوع نخ ، ترکیب ، رنگ ، دست باف یا ماشینی ، نقش و نگار و… به انواع گوناگونی تقسیم می شوند که شناخت همه ی آنها به درک و سواد زیادی در این زمینه لازم است. ما امروز قصد داریم تا به بهترین مدل فرش آبرنگی و جدید ترین فرش های مدرن که طرفداران گسترده ای دارد بپردازیم ، بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

فرش فانتزی چیست؟

همانطور که همه ی میدانیم فرش ها در زیبایی دکوراسیون و منزل تاثیر بسیار زیادی می گذارند و این امر کاملا مشهود و واضح است. همین تاثیر موجب شده است که فرش ها بخش جدا نشدنی از خانه ی ایرانیان باشند و جایگاه خود را برای همیشه کنار وسایل دیگر خانه حفظ کنند. استفاده از انواع مختلف فرش ها ، بسته به محیط مورد نظر برای استفاده ، متفاوت است ، به طوری که هر فرش برای قسمتی از منزل مناسب است.

فرش های فانتزی با تنوع بالایی که دارند می توانند گزینه مناسبی برای مکان های مختلف منزل باشند مانند فرش اتاق کودک و فرش آشپزخانه ، زیرا به نسبت سایز فرش ها از قابلیت همخوانی بیشتری برخوردار هستند و به راحتی با دیگر وسایل خانه هم سویی پیدا می کنند. فرش مدرن فانتزی ، نام دیگر فرش فانتزی است که در بافت آن بیشتر از رنگ های شاد و چشمگیر استفاده می شود و همین سبب باعث شده که مردم به آن حساب ویژه ای باز کنند. اگر به استفاده از فرش هایی با رنگ های گرم و شاد علاقه دارید ، جدید ترین فرش های مدرن و فانتزی می تواند انتخاب مناسبی برای خانه های شما باشد.

فرش فانتزی طرح آبرنگی چیست؟

بعد از ورود سبک جدید فرش ها به دکوراسیون منازل ، ایجاد طیف رنگی و اهمیت به ترکیب صحیح رنگ های مختلف بسیار افزایش پیدا کرد. در سبک دکوراسیون امروزی ، فرش های فانتزی با طرح آبرنگی بسیار مورد توجه و حساس است. رنگ های جزئی المان های دکوراسیون مدرن می توانند روی محیط خانه و سبک دکوراسیون تاثیر بگذارند. فرش فانتزی طرح آبرنگی شامل ترکیب چندین رنگ مختلف است که شما می توانید با چیدمان مورد نظر خود بهترین طیف رنگی را انتخاب کنید. فرش های فانتزی طرح آبرنگی برخلاف فرش کهنه نما ، از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما می توانید با خیالی راحت و دست باز انتخاب خود را انجام دهید.

در حال حاضر فرش های آبرنگی با فرش طرح پتینه رقابت می کنند و همین رقابت باعث شده است که کیفیت کار و تولیدات آنها روز به روز بهتر شود و از این رو مردم نیز می توانند فرش دلخواه خود را خریداری نمایند.

مزایای فرش فانتزی آبرنگی چیست؟

برای ایجاد یک طیف رنگی زیبا و جالب شما باید از اجسام و وسایل گوناگون با رنگ های مختلف بهره ببرید. هرچه تعداد وسایل و رنگ های آن بیشتر باشد ، طیف رنگی دکوراسیون شما نیز دلنواز تر خواهد شد. به همین دلیل با استفاده از فرش های آبرنگی فانتزی بر خلاف فرش های وینتیچ شما می توانید با یک تیر چند هدف را نشانه بگیرید.

ترکیب بیش از 8 رنگ در یک فرش ، طیف رنگی دکوراسیون مدرن شما را زیبا تر می کند و به آن شادابی می بخشد. علاقه مندی به رنگ های شاد و استفاده از آنان تاثیر مهمی در روحیه شما دارد که این امر وجود فرش فانتزی مدل آبرنگی را برای منزل شما ضروری می کند. جالب است بدانید که استفاده فرش های آبرنگی برای اتاق های خواب و کودک نیز می تواند انتخاب ایده الی باشد.

در ادامه به معرفی محصولات فرش های آبرنگی میپردازیم و آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

معرفی محصولات آبرنگی

فرش آبرنگی کد ۱۰۰۴۰7

طرح مدرن آبرنگی  فرشی ۷۰۰ شانه بافته شده با نخ پلی استر است. این نوع فرش ها به دلیل طرح و رنگ بندی زیبایی که دارند مورد استقبال مورد قرار میگیرند. این فرش یکی از انتخاب های مناسب برای اتاق نوجوانان می باشد. علاوه بر این ، فرش های آبرنگی ضد لکه هستند و شما می توانید بدون نگرانی از تغییر رنگ فرش ، آن را با محلول شستشو فرش تمیز بشویید.

 

فرش پوپک آبی کد 101496

طرح پوپک فرشی ۷۰۰ شانه بافته شده با نخ پلی استر است. این فرش زمینه آبی و آبرنگی بسیار زیبایی دارد که مناسب اتاق پسران نوجوان است. علاوه بر اینها می توانید فرش پوپک را در آشپزخانه و اتاق خواب نیز پهن کنید. فرش پوپک پرز دهی بسیار کمی دارد و اگر لکه ای بر روی فرش ریخته شود ، با انواع شوینده ها قابل برطرف شدن است.

فرش پوپک آبی کد 101496

 

فرش رزگل کد 100445

طرح مدرن رزگل فرشی ۷۰۰ شانه بافته شده با نخ پلی استر است. طرح زمینه این فرش گل های رز به رنگ های مختلف است که می تواند چشم ها را درگیر خود کند. این فرش مناسب برای اتاق خواب ، نشیمن و آشپزخانه است. فرش رزگل لطافت فوق العاده ای دارد و شما می توانید از راه رفتن بر روی آن لذت ببرید.

فرش مدرن رزگل کد 100445

فرش دیلا طوسی کد 101486

طرح دیلا فرشی ۷۰۰ شانه بافته شده با نخ پلی استر است. فرش دیلا با طرح زیبایی که دارد مناسب برای آشپزخانه و اتاق خواب است. همچنین چون ضد لکه است ، شما می توانید آن را بدون نگرانی در آشپزخانه پهن کنید.

فرش دیلا طوسی نرم و لطیف است و پرزدهی ندارد. بافت های این فرش بسیار مقاوم و با دوام تولید شده است و می تواند تا سالها خانه شما را زیبا کند.

فرش دیلا طوسی کد 101486

فرش شکوفه خاکستری کد 100443

طرح مدرن شکوفه ی خاکستری فرشی ۷۰۰ شانه بافته شده با نخ پلی استر می باشد. این فرش همانطور که از اسمش نیز مشخص است ، شکوفه هایی در زمینه خاکستری و کرم وجود دارد. فرش شکوفه خاکستری مناسب برای آشپزخانه ، بالکن و اتاق خواب است.

فرش شکوفه خاکستری کد 100443

فرش برگ کد 10240

طرح آشپزخانه برگ فرشی ۷۰۰ شانه بافته شده با نخ پلی استر است. این فرش مناسب برای آشپزخانه است و می تواند

زیبایی بی نظیری را به آنجا بدهد. فرش برگ حساسیت خاصی ندارد و می تواند به مدت طولانی در خانه شما با کیفیت باقی بماند.

فرش آشپزخانه برگ کد 102401

شما عزیزان می توانید هر کدام از این محصولات را که دوست داشتید و مورد سلیقه تان بود را از وب سایت فرشک خریداری کنید. سفارشات شما در 3 تا 5 روز برای شما ارسال خواهد شد.

جمع بندی

بیشتر فرش های آبرنگی با طرح های کوچک تولید می شوند و مناسب برای قسمت های مختلف خانه است. استفاده از فرش های آبرنگی برای اتاق خواب می تواند گزینه مناسبی باشد. تزئینی زیبا که متناسب با سلیقه جوانان مدرن امروزی است. همچنین اگر آشپزخانه شما دارای طیف رنگی خاصی است ، فرش فانتزی آبرنگی برای آشپزخانه شما انتخاب هوشمندانه ای است.

یکی از مهم ترین کاربرد های این فرش ، استفاده برای اتاق خواب کودک است. کثیف شدن فرش های آبرنگی دیر تر اتفاق می افتد و به همین دلیل این نوع فرش ها مناسب برای اتاق کودکان هستند.

در این مقاله سعی کردیم تا به فرش های فانتزی و آبرنگی با کیفیت بپردازیم ، امیدواریم که مورد توجه و پسند شما عزیزان واقع شده باشد. اگر سوالی دارید و یا بخشی را به خوبی متوجه نشدید ، می توانید در قسمت کامنت ، نظرات خود را برای ما ارسال کنید ، همکارانمان آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *